Kapitel 19 - The first time

Previous: "I like you, Harry. Very much."
Det blir tyst. Det enda som hörs är mina hastiga andetag av nervositeten. För jag är rädd hur han ska reagera. 
"Can I kiss you?" frågar han sedan och bryter tystnaden som varit i ett par sekunder. 
"Yes, please." 
 
 
 
Harry lutar sig fram och efter fyra veckor så återförenas våra läppar igen. Det går inte heller att beskriva hur lycklig jag känner mig just nu. Efter en månads väntan är han äntligen tillbaka. Går det att säga så? Så som jag längtat efter honom. Efter hans kyssar. Efter hans beröring. Vi är inte ens ett par och det är därför det känns så konstigt att jag blir så glad av att äntligen få kyssa honom igen. Han lägger ner mig på rygg på soffan och han följer med ner i samma veva som jag faller bakåt. Våra läppar säras aldrig på varandra. Ena hans hand är under min rygg och den andra kan han inte göra så mycket med när han stödjer sin armbåge för att hålla uppe sin kroppsvikt istället för att lägga allt på mig. Men trots det vill jag ändå ha honom så nära mig som möjligt. Jag tar i materialet på hans tshirt och drar honom närmre. Hans läppar känns som alltid helt perfekta mot mina. Ljudet av våra kyssar och våra läppar som masserar varandra är det enda som låter. Allt annat är tyst. Mina händer släpper taget om hans tshirt och jag flyttar dom tills hans perfekta hår. Jag drar dom genom det ett par gånger innan Harry plötsligt avbryter kyssen och stirra intimt in i mina ögon. 
"Let's go to the bedroom, shall we?" Han låter lite osäker när han säger det. Ja, det är svårt att tro att Harry kan låta osäker när han alltid är så bestämt annars. Men visst, han är osäker. Osäker på om jag vill följa med honom. Visst, jag vet vad han vill och menar, men jag går med på det. För just nu är det bara honom jag vill ha och det är bara honom jag vill vara nära. Han reser sig från soffan och tar min hand i hans innan han med snabba steg går genom lägenheten bort till sovrummet. Han stänger dörren efter sig och släcker lampan. Rummet blir mörkt men jag kan fortfarande se konturerna av hans perfekta figur. Mina ben är mot kanten av hans stora säng. Harry kommer gåendes mot mig och puttar ner mig på sängen men eftersom jag hann ta i hans tshirt så faller han ner med mig. Över mig. 
"You have no idea how much I want you, Ana." mumlar han och stryker näsan längst min högra kind, ner mot örat där jag sedan känner hur hans läppar nuddar huden just nedanför mitt öra. Han suger lite försiktigt och kysser mig där. Han vet vilket effekt det ger mig. Han vet att det är min svaga punkt. Jag försöker dock stå emot och pressar ihop läpparna för att inte släppa ut stönet som jag så gärna vill ska komma. Harry ger dock inte upp och jag känner hur han ritar cirklar med hans tunga precis det stället som får mig att tappa kontrollen helt. Jag stönar ut hans namn i en enda lång utandning. 
"Yes, baby." mumlar han och kysser mig från örat till hela vägen till munnen igen. Han ser allvarlig in i mina ögon. Hans ögon är fyllda av lust, makt, och även en hel del lycka. Hans halsband som han har haft varje gång vi träffats dinglar över mig. Det är ett pappersflygplan. Ett väldigt simpelt halsband men jag slår vad om att det betyder väldigt mycket för honom. Jag tar tag i kedjan och drar i den så han kommer ner mot mig igen och våra läppar återförenas igen. Hans rörelser är så försiktiga och kanske för första gången någonsin känner jag samma sak som han. Jag vill ha honom. Hans tunga nuddar lätt vid min underläpp och jag öppnar min mun mer och låter hans tunga utforska min mun. Hela min mage är fylld med fjärilar. Jag känner hur hans hand är nere vid mitt lår. Det pirrar till i de nedre regionerna. Våra heta kyssar bara fortsätter samtidigt som hans hand åker högre upp på insidan av mitt lår. Han avbryter kyssen och sätter sig plötsligt upp nere vid mina ben. Hans blick är mörk och han ser bestämt ut. Med andan i halsen märker jag hur han tar tag i kanten av min klänning och börjar vika upp den, men jag är snabb nog att hindra honom och sätter mig upp jag också. Ansikte mot ansikte. 
"Please." ber han i en viskning. "Let me touch you." Han gör ett nytt försök att lyfta upp min klänning. 
"Harry, I-" viskar jag fram. "I don't have any underwear on because I only had my bikini with me. And it's wet." En rodnad fyller upp mina kinder så det nästan blir pinsamt för mig. Harry får ett litet flin på hans läppar. 
"No underwears, huh?" Han ser detta som en lek och skrattar lite. "Maybe we should just get you out of this dress too, then." Ett tredje försök i hopp om att få mig ur min klänning men han lyckas inte nu heller. Mina händer är fortfarande där och håller nere min klänning. Istället gör jag ett försök att få av delar av hans kläder. Jag biter mig i läppen när jag lägger mina händer på hans breda axlar och drar händerna ner längst hans mage till kanten av hans tshirt, och jag drar lite i materialet för att han ska förstå vad jag vill. Han flinar och drar snabbt av sig sin tshirt med bara någon sekund. Jag kan inte motstå från att spana in de tonade konturerna av hans magrutor och de extremt attraktiva v-linjerna han har. Jag kan inte heller motstå från att röra dom. Jag drar fingrarna längst hans mage men behåller ögonkontakten med honom. Hans mun är lite öppen och hans andning ökar när jag använder mina naglar. Det får hela honom att rysa till. Jag puttar plötsligt ner honom så han faller bak med ryggen på sängen. Jag sätter mig över honom med benen på vardera sida om hans kropp och mina händer på hans bröstkorg samtidigt som jag sänker ner huvudet för att börja att ge honom en blött kyss på läpparna, innan jag fortsätter ner mot nacken, halsen, ner mot hans bröstvårtor och mot magen. Jag stannar av när jag kommer till byxlinningen. Då börjar jag gå uppåt igen. Över magrutorna. Jag suger, slickar och kysser över hela hans solbrända och vackra hud och jag känner hur hans händer omfamnar min rumpa och klämmer lite. Det får mig att hoppa till men jag fortsätter sedan med kyssarna över hela hans vackra överkropp. Hans händer har funnit sin väg till innanför min klänning. Hans varma händer stryks över min bara rumpa innan de fortsätter upp mot ryggen vilket leder till att min klänning åker upp. Hela jag rodnar när jag märker hur hela mitt kön är synligt men Harry verkar inte lagt märke till det än. Hans ögon är hårt stängda och hans huvud mer eller mindre flyger bakåt ner i kudden när min hand åker över den växande knölen som börjat synas på hans jeans, samtidigt som jag fortsätter med mina kyssar. 
 
 
Harry vrålar plötsligt till och snurrar runt oss igen, han ligger över mig med ansiktet bara ett par centimeter ifrån mitt. 
"I want to get under the covers with you. But you have to take off your dress because I'm sure you look even more beautiful without it." Han kliver av mig och sängen och jag skyndar mig att räta till klänningen så att jag först och främst kan lägga täcket över mig först. Harry tar av sig sina jeans och i samma veva följer kalsongerna med och han slänger dom på golvet någonstans i rummet. Han verkar inte bry sig om vart. Han öppnar lådan bredvid sängen och enkelt rullar han på en kondom. Jag tappar nästan andan när min blick fastnar på det växande ståndet. Är det tänkt att den där... saken... ska få plats i mig? Han kollar på mig med en bestämd blick, han verkar inte bry sig om att han är helt naken framför mig.
"Dress. Off." 
Jag tvekar lite. 
"If you don't want me to take if off for you." flinar han sedan, och i nästa sekund har jag snabbt dragit av mig klänningen och slängt den på honom. Den träffar honom i ansiktet och jag fnissar lite över hans sura blick. men hans ansikte mjuknar en aning. 
"Good girl." Han lyfter sedan på täcket och kryper ner bredvid mig. Jag håller täcker tätt intill min kropp, jag ligger helt naken i hans säng, med ett bultande hjärta och en nervositet. Kommer jag förlora min oskuld nu? Jag har inget emot det, jag vill så gärna ha honom, men lite nervös får man väl ändå vara. Jag ligger på rygg och Harry bredvid mig på sidan vänd åt mitt håll. Hans hand ritar små cirklar på min mage. 
"What do you want me to do to you?" viskar han. 
"T-touch me." gnyr jag, och i nästa sekund känner jag hur Harrys hans åker högre och högre upp i riktning mot mina bröst. Jag spärrar upp mina ögon och andas hastigare.
"Just- not there." 
"It's okay. They're perfect. You're perfect." mumlar han och försiktigt försöker han igen.
"It's not that." säger jag med andan i halsen. 
"Then what is it?" frågar han mjukt och lägger huvudet på sned. Jag tar några djupa andetag och försöker flera gånger få fram något ord, men att prata om det som har hänt mig är svårt. 
"I can't tell you." suckar jag och pressar ihop mina ögon. Harry gosar in sitt ansikte i min nacke. 
"Please. You're perfect." Hans hand fortsätter att rita cirklar över min mage, runt naveln och sedan åker den högre och högre upp. Tills den är framme just under kupan av mitt högra bröst. Just där jag minst vill att ska vara. Han drar plötsligt fingret över ärret. Ärret som har så mycket historia bakom sig. Harry rycker till och ser allvarligt på mig. Det är nästan så att jag vill börja gråta. Han har märkt det. Han lyfter bort täcket från min överkropp. 
"No." kvider jag och försöker täcka mina bröst med armarna. 
"Let me see." Hans röst är allvarlig och han lyfter bestämt bort mina armar och han drar försiktigt fingrarna över ärret. 
"What happened?" frågar han oroligt och ser helt förtvivlat på mig. Jag skakar på huvudet och suckar. Det är inte direkt något jag väljer att prata om för folk. 
"I don't want to talk about it. But I hate it, and I'm so insecure about it." 
Harry böjer sig ner och placerar ett par kyssar över det tio centimeter långa ärret. Hans lockar kittlar mot mitt bröst.
"You're beautiful." Han lägger sig över mig, han håller upp kroppen på ena armen som är pressad ner i madrassen just bredvid mitt huvud, och med hans andra fria hand drar han med fingrarna från nyckelbenet, ner över mitt vänstra bröst vilket får mig att röra omkring mig. 
"It's okay, baby." säger han lugnande och kysser mig lätt på munnen och lutar sig en liten bit bort bara så våra läppar knappt nuddar varandra. Mina andetag träffar honom. Hans hand fortsätter ner till min navel. Han cirkulerar runt den en bit innan han försiktigt, och med blicken rakt in i mina ögon, förflyttar handen till just ovan de privataste jag äger. Jag andas häftigt till. Ingen kan förstå hur allvarlig stämningen i rummet är. Det enda som hörs är mina hastiga andetag. 
"I want to touch you." Han stryker hans läppar längst min käke och hans hand trycker lite lätt just ovanför mitt kön. "Can I touch you?"
En liten nick från mig är allt som behövs innan hans fingrar långsamt rör över min kittlande hetta. Nu börjar Harrys andning hetta till och tunga andetag lämnas från de rosa svullna läpparna han har. Jag stönar och kvider i sängen. 
"Holy shit." stönar han och drar bort handen från mitt kön innan han positionerar sig över mig. Han särar på mina ben och sänker sig. Jag känner hur hans stånd trycks mot mitt lår och jag andas ännu häftigare än tidigare som om det ens vore möjligt. 
"Are you ready?" mumlar han med läpparna knappt någon millimeter från mina vilket bidrar till att de nuddar varandra lite då och då. Jag klarar bara av att nicka när jag inte litar på min röst, jag vet att den är alldeles för skakig för att ens få fram något ljud. 
"This might hurt a little." säger han, och koncentrerat nuddar han sin tipp över mig några gånger vilket får alla mina muskler att spännas. Jag gör mig redo för vad som komma skall. Jag känner sedan hur han pressas in i mig, försiktigt, men det hjälper inte från smärtan. Jag trycker upp min kropp och tjuter samtidigt som mina ögon pressas ihop. 
"I'm sorry." mumlar Harry med hans läppar mot mina samtidigt som han med sin fria hand trycker ner mina höfter i madrassen igen. Han stannar inne i mig stilla ett tag och låter mig vänja mig vid storleken, innan han sakta dra ut igen men smärtan finns fortfarande kvar. Han pressar in ännu en gång, lite längre in denna gång och jag gnyr. Den här känslan har jag aldrig känt förut, det är liksom smärtsamt och obehagligt, men på samma gång så njuter jag. 
Jag kvider av smärta när hans höfter skjuts framåt och han pressar sig hela vägen in. Hans höfter hittar någon långsam takt som funkar för mig. Det gör fortfarande ont och min andning är så tung och snabb. 
"I've never gone this slow before." andas han samtidigt som han fortsätter att pressa in sin erektion i mig. Jag anser det lite konstigt att han vill på något sätt prata medan vi håller på. Mina händer åker upp till hans axlar, till hans rygg, där jag drar naglarna genom huden för att försöka minska smärtan och på något sett ge honom den istället. 
"Ana."
Mitt namn lämnar hans läppar i ett litet stön ett flertal gånger. Han pressar in i mig två sista gånger innan han kollapsar över mig med andan i halsen. Jag ser upp i taket och försöker förstå vad som just hänt. Men det kan jag inte. Jag kan knappt förstå det själv. Harry rullar av mig och lägger sig på rygg. Hans bröstkorg åker snabbt upp och ner och så ligger vi ett tag tills att hans andning lugnat ner sig, då han vänder sig mot mig och drar fingrarna försiktigt över min kind och tvingar mig att se på honom. Jag lägger mig på sidan vänd mot honom och jag kan inte hålla tillbaka mitt leende. Det känns inte som om "jaha, då var det gjort", utan jag är faktiskt mer chockad och framför allt glad över vad jag just fått uppleva. Med Harry dessutom, det kan ju inte bli så mycket bättre. 
"Are you alright?" frågar han med tyst stämma. 
Jag gosar in mitt ansikte i hans hals för jag känner hur jag rodnar så fort jag möter hans blick. "It hurts a little." 
"I'm sorry I hurt you." mumlar han mot mitt hår innan han kysser min hjässa. Jag tittar tillbaka från hans nacke och ser på honom. 
"It's alright. I liked it." säger jag och tvingar fram ett leende, men det försvinner snabbt och jag suckar.
"What's wrong?" frågar Harry orolig. 
"I don't want to leave you now."
Han rycker till, "You're not leaving. You can stay here over the night if you want to."
"It's not that. I don't want to leave you tomorrow and knowing you'll bring home a new girl." suckar jag igen. 
Harry ser sårat på mig och rynkar ögonbrynen. "I can't believe you actually think I'd do that to you."
"Well, would you?"
"Ofcourse not." säger han som om det inte vore uppenbart. "I like you too much to let you go."
Jag ler mitt lyckligaste leende och skjuter fram mitt ansikte och kysser honom på läpparna lite snabbt. Även han ler. Ett leende av lycka. Och det som glädjer mig mest är att jag är helt säker på att det är jag som är anledningen till leendet. 
Det här kapitlet är... woah. Skriv nu inte en massa elaka kommentarer. Jag varnade faktiskt innan jag ens började med min novell att den här kommer innehålla hårda ord, sex och allt ni kan tänka er tillhöra 'badboy'-stilen. Och tro mig, det här är bara början. You haven't read nothing yet ;)
Kommentera!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: